2. den táborů za námi

received_10207995231193407 received_10207995236633543

V úterý se nám rozpršelo..naštěstí jen dopoledne.

Malé děti si ráno procvičily tělo pri rozcvičce a vyrazily do Jump Parku. Tam je čekala hodinka skoků, výskoků skákání..dnes se z nich stali praví skokani. Odpoledne si pak ještě zaskákaly v Pirátském světě, skoků není nikdy dost !!!

Fotka uživatele LEONARDO Centrum volného času.

Velké děti si opět psaly deník.

Den 2.

Ranní sraz v Leonardu – poté následovalo sledování filmu Miloše Formana Amadeus (trénujeme znalosti na návštěvu Barrandova :-). Kluci nechtěli abychom přeskočili nepřístupnou scénu ale nakonec se nám to podařilo….aniž by si toho všimli 🙂

Následoval oběd. K obědu jsme měli  dva druhy špaget ovšem s domácí omáčkou s párečky a hráškem.

Po obědě jsme se vydali za dobrodružstvím. Až do Poděbrad do muzea “Film legends museum”. Prohlídka soch a figurek filmových postav jako Iron Man, Batman, Terminátor, Darth Vader, Vetřelec a dalších za doprovodu průvodce a zasvěceného výkladu o technice tvorby rekvizit, kulis, líčení. Děti muzeum velmi bavilo hlavně proto, že mohly fotit. Každý má v mobilu svůj úlovek superhrdiny.

Cesta zpět stejným autobusem na Černý Most a poté domů, do Měcholup.

Zítra nás čeká celodeňák..herecké muzeum Viktorka v Ratibořicích – s workshopem na téma Filmová řemesla. Vracet se budeme až na 19:40 na Hlavní nádraží.